Comeback

16:30:00

Assalamualaikum.
Ye , saya tahu , nak buat comeback semula dekat blog lepas dekat setengah tahun berhenti bukan senang.Malas betul nak puaskan hati engkorang semua ni , lelagi nak berita panas lah , berita 
melayu gaduh tu ini, berita pasal orang mengandung lah , cuba lah tanya pasal jalan jalan kat Malaysia ni ke , nak ajak teman jenjalan ke.

Jangan risau , seperti yang saya janjikan , blog post saya , takkan malukan sesiapa 
macam tahun sudah. Tapi , pasal puisi jiwang tu , saya dah tak boleh nak janjikan apa kemenda sangat sebab biasalah , kalau kechewa sikit , memang akan adalah idea merepek pasal puisi. 
Tapi untuk engkorang yang setia jadi follower ni , saya khaskan dan saya akan buat give away lelagi kepada blogger lelaki dan perempuan.


Akan ada give away bulan 3 bagi peminat setia EPL ; hint dia ? Hint dia ; jersey dan juga beberapa hadiah saguhati dari saya.

Untuk blogger perempuan pulak , yang setia menunggu saya , hentikanlah. Saya ni belum cukup duit nak letakkan awak semua dekat atas pelamin okay?

Ada beberapa give away sepanjang bulan tiga , empat dan lima sempena birthday saya ! Jadi sesiapa yang nak ,follow saya cecepat. Jangan risau , kalau nak sangat followback , kabor je dekat emel takpun mensi saya.


You Might Also Like

0 Komen