#ToldlessTuesday - Minggu pertama 2013

02:45:00

Assalamualaikum semua . Harap korang semua sihat selalu hendaknya . Siapa yang rajin blogwalking sesinggah la jap ke sini .

Alhamdulillah , masih hidup lagi bagi meneruskan lagi segmen ToldlessTuesday bagi kali ini . Kali ini , 2013 membuka tirai hidup dengan permacaman bahan menarik untuk sajian mata memandang . Lebih lebih baru , yang baru terlihat ialah Anugerah Juara Lagu kali yang ke 27 yang bersiaran secara langsung . Yuna dan Terukir di Bintang , satu nama yang gah bukan sahaja di Malaysia tetapi juga di Amerika . Biarpun terpalit dengan beberapa kontroversi , Yuna tetap kukuh di landasan industri seni .

                     Kelainan bukan ? Oh Yuna . Hahahahahahahahahahahahahahahahaha .
Tahniah kerana telah menjuarai Anugerah Juara Lagu ke 27 . Tahniah juga diucapkan kepada Malique kerana memenangi Persembahan Terbaik dan tempat ke tiga . Speaking of Malique Ibrahim aka Que Chill , The Lyricist , General , ramai yang telah mendengar khabar angin yang mana Malique juga telah dikhabarkan telah meninggal dunia di Twitter sempena lagu "Teman Pengganti" . Sebenarnya lagu ciptaan Malique ini telah disiapkan pada 2 tahun lepas sempena album "Malique 50 " yang memuatkan ketiga tiga album Malique yang lalu iaitu Malique : OK , K.O , dan T.K.O . Sinisnya , album ini dilihat menghantar satu meseg besar kepada orang melayu dan juga seorang yang amat dikenali nya . Siapa ? Kita simpan disini dahulu



Korang dah pernah dengar Amanda Imani Feat Malique sebelum korang kata Malique Feat Black sedap?
Jadi , yang menjaja spekulasi , Malique masih bujang tu , tolonglah move on . Malique dah menikah . Ada anak nama Inca Medina Malique . Kalau tak percaya , rujuk "Malique Feat Najwa Mujahidin - Senyum "



2013 juga dikhabarkan sebagai permulaan baru dan buruk buat sesetengah negeri seperti T'ganu , Kelantan dan Pahang di letakkan di dalam persediaan bagi menghadapi Taufan Sunami . Sunami dikatakan akan menghentam negeri negeri berkenaan dalam kadar 65km/j .Saya mendoakan agar semuanya baik baik sahaja di sana dan dihindari dari bencana alam ini . Amin .

You Might Also Like

0 Komen