Permintaan Seorang Anak

03:27:00

            Assalamualaikum readers .
Ive been having bad thoughts lately and weird dreams of writing my blog back in English . But im so sure thats just gonna ruin my viewer moods and they just watch it with only a glimpse .K
 Jadi saya nak mulakan lah dengan sesuatu yang mungkin boleh menenggelamkan kita di sayup sayup mimpi . 0321AM.
 Permulaan yang agak menghambarkan bagi satu coretan kasih .Okay , memang tak hado kena mengena dengan gambar di atas . Tapi bagi korang comel kan ? Sepasang sepatu bulu bagi insan yang baru dilahirkan di dunia . Seawal mereka lahir , mereka lahir [utih bersih bagi dicorakkan oleh ibu dan ayah yang dipertanggungjawabkan untuk mewarnai mereka supaya mereka bercorak dengan corakan yang baik agar mereka terjaga .

Tangisan air mata ibu yang gembira setelah bersusah payah mengandungkan kita , menatang kita bagai minyak yang penuh . Namun masih ada manusia yang terleka atas semua itu . Buang dan letak mereka di rumah orang orang tua .Amalan barat yang makin menular di kalangan Melayu Islam kita . Ya ! Alasan yang paling teruk diberikan "SIBUK" ! Pernahkah bapa atau ibu kita sibuk sewaktu membesarkan kita sehingga menjadi seorang berkerjaya ? Fikirkanlah .

P/S : Tanpa ibu bapa , siapalah kita 

You Might Also Like

0 Komen