Twitter dan aktiviti sepanjang tahun di TwitterJaya

23:08:00




#TwtUpCampus

Dewan Putra 2, Kolej Serumpun, Universiti Putra Malaysia - Saturday, May 26 @ 10am -6pm (PST)
#TwtUpCampus | 26th May 2012 (Saturday) | Tweet Up Programme for Twitter Community of Malaysian IPTA/IPTS ♥ All tweeps from #Twitterjaya are invited!!







Program #TwtUpCampus


Anjuran:
Pelajar Ko-Kurikulum Berkredit
(Bakti Siswa, Vokal, Batik Canting)
Pusat Inovasi Keusahawanan dan Pembangunan Pelajar,
Universiti Putra Malaysia


dan

#Twitterjaya
Komuniti Twitter Malaysia

  1.  : Merupakan jualan t-shirt . Hasil jualan akan disalurkan ke dana program .
     with TWITHANDLE | RM30 | Order before: 11.5.2012 | Maybank:1550-1494-8710 (Ahmad Kamal) | Bank slip: Twitpic di  atau e-mailkan di kaniaga09@gmail.com | Sila nyatakan TWITHANDLE + SAIZ | Untuk post, tambahan RM10 akan dikenakan | Jgn lupa e-mailkan alamat sekali. Sebarang pertanyaan bolehlah hubungi @hjik85.

  1. [Program Derma Darah] Ini merupakan program usahasama dengan Pusat Darah Negara. Kepada yang berminat untuk menderma, sila e-mailkan nama dan no telefon anda kepada Xiao Fen di thequeen_xf@hotmail.com. 

  2. [Pemeriksaan Kesihatan Percuma] Ini merupakan program usahasama dengan Pusat Kesihatan UPM. Sebarang pertanyaan bolehlah hubungi Xiao Fen di thequeen_xf@hotmail.com.
  3. [Forum : Impak Media Sosial Kepada Generasi Muda] Siapakah ahli panel forum ini? Nantikan maklumat terkini kami. 

  4. [Demonstrasi Batik Canting] Warisan budaya Malaysia yang kami bawa untuk dikongsi bersama untuk anda semua untuk mencuba. Dapatkan cenderahati menarik di booth mereka.
  5. [Jualan Barangan Terpakai] Hasil jualan barangan akan disalurkan ke dana . Sebarang sumbangan dan pertanyaan bolehlah hubungi @Ana_Mansor.
  6. [@frinjan Kampus Krawl : Pasar Buku] (penerbit buku akan diberitahu kelak.)
  7. [@frinjan Kampus Krawl : Persembahan Pentas] (artis akan diberitahu kelak). Sebarang pertanyaan sila hubungi@ZikriArmstrong dan @rizal_everdeen.

  8. [Bengkel Asas Fotografi] Penceramah bagi bengkel ini adalah @yeirKIF dan @FaizalAshrafi dari #PaperbagPhotography.
  9. [Hijab with Style] Merupakan bengkel bagi menerangkan cara dan tips pemakaian hijab mengikut trend yang terkini. Penceramah bagi bengkel ini adalah @anesscakapbyk
  10. [Break Claps Challenge] merupakan sejenis pertandingan tepuk tangan berpatern. Anda berani mencuba?  
  11. [Tweeps Corner] Ruangan khas untuk tweeps bertemu, berehat, bersembang dan bersosial.

  12. [Berkongsi Hobi - Haiwan Eksotik] Tweeps @Ana_Rasha akan membawa haiwan kesayangan beliau untuk kita belai bersama. Haiwan apa? Tunggguuu..
  13. [Karnival Keusahawanan Baksis 2012] Program #TwtUpCampus akan diadakan serentak dengan Karnival Keusahawanan 2012 yang dianjurkan oleh pelajar-pelajar mata pelajaran ko-kurikulum berkredit Bakti Siswa Keusahawanan. Senarai gerai jualan akan dinyatakan nanti

    So thats it for now dari zul , kepada semua yang berada di tweetland aka TwitterJaya , silakan datang beramei2!

You Might Also Like

0 Komen