KASIH 2012 , Cabaran Remaja Masa Kini (LGBT)

08:23:00







Assalamualaikum wbt! Hai  , menjenguh kita sekali ..err typo. Menjenguk lagi kome ke page teman ni ha, teman ni ada la stau sokseh yang nak disharing kan dengan kome.. Gini , teman dari minggu lepas spatutnya dah jawab Test II, Quiz Org.Behaviour tapi disebabkan melampau lah busy gara gara event event yang syok lagi lah dope minggu minggu sudah , terpaksa ler teman mengaku yang event lagi syok daghi pegi kelas! :)





















Ha ini la antara benda yang teman nak kaborkan kat mike semua , ni lah Forum KASIH 2012 anjuran bersama KPTM yang di buat dekat tempat teman , syok betul teman mendengor mike semua ni kaborkan apa yang patut dibuat kalo teman jumpa sepeses nii...maklumlerr.. banyok betul skrg ni :)




Di tambah pulak Sham Kamikaze ni menggoreng..dengar pulak suara lunak Imam Muda Hizbur ni..perghh..riang benor teman mendengar nya :)

http://www.youtube.com/watch?v=4ZjmFk0--fk
<iframe width="420" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/4ZjmFk0--fk" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Alhamdulillah yang datang semoga dapat hidayah dari ALlah dan terpeliharalah dari menjadi sepeses yang cenggini.Ameen Ya Allah ya Rahman ya Rahim

You Might Also Like

0 Komen