Wednesday, 30 November 2011

Otak Beruk Dan Akal Manusia


Otak beruk,apa yang ada dalam otak beruk sebenarnya sampai si Darwin ngokngek kata
kita sebenarnya hasil evolusi dari spesis hensem ni,keturunan dia maybe

Akal yang diberikan Allah sebenarnya mempunyai pelbagai ruang menyimpan data,dan seingat aku,cikgu aku pernah kata,Albert Einstein yang pakar Math tu pon sebenarnya hanya menggunakan kurang dari 10% storage kepala dia,jadi apa kegunaan utamalah akal yang diberikan Allah SWT  ni?
Akal digunakan untuk membezakan yang mana baik dan buruk sesuatu perkara agar apa yang disuruh Allah dan ditegah dari dilakukan di buat"Amal Ma'ruf,Nahi Mungkar"

Tapi sesetengah spesis "beruk" ni sekarang tengah berleluasa kat Malaysia ni,or lebih senang cakap,
golongan si pelik-pelik "LGBT"
LGBT ni refer as Lesbian Gay Bisexual Transexual
Sebenarnya,apa maksud diorang yang mahukan kebebasan untuk membuat perilaku seks pelik ni ?
Saya taknak lah politikkan benda alah ni sebab walaupun saya dah cukup 21,saya sekarang nak bercakap
hal LGBT ni dari segi agama yang Allah turunkan lah,agama Aryan pun menegah benda benda ni dari wujud
dan dilakukan.Allah sendiri pernah menurunkan bala yang cukup teruk kepada umat terdahulu ,Masih ingatkah cerita bahtera Nabi Nuh a.s?
Adakah Malaysia akan didatangkan bala yang serupa kerana gagal menghalang kejadian seumpama ini?
Marilah kita semua menggagalkan usaha LGBT bertapak di Malaysia
"
Post a Comment