Angin Khabar

11:22:00

Semasa orang lain menghela nafas mereka seperti selalu 
angin nafas aku pula terbilang dengan setiap helaan penanda

Ku bilang semuanya . Hampir 60 persaat .
Petanda aku semakin hilang kiraan nya dari hari ke hari . 
Semakin hari , ketaakutan itu wujud di celahan sisi gelap
yang membuatkan aku takut untuk pergi atas pelbagai 
perkara yang tidak menyudah untuk aku .

Bunyi derapan tapak kaki yang sememangnya menakutkan
imej yang memberi respons walaupun yang membiarkan bunyi 
bunyi itu menusuk ialah daripada pancaindera aku sendiri yang
membuatkan aku berjalan . 

Setiap rasa yang aku rasa aku terjemahkan dengan meletakkan 
kepala yang penuh dengan pusingan pusingan yang kerap memutarkan
lanjut fikiran .

Aku cuma ingin kata sesuatu pada kamu walaupun di saat separa sedar
.

Ya , pada kamu .



Rindu .

You Might Also Like

1 Komen