Rumah Blogger Ammar Yasir Terbakar

10:23:00




Alhamdulillah beberapa minit selepas itu aku mendapat panggilan telefon dari ayah saudara mengatakan semuanya selamat tetapi rumah terbakar 100%. Aku sangat bersyukur kepadamu Ya Allah kerana Engkau mengambil semua harta benda aku dan harta benda keluargaku tetapi masih berbaki iaitu keluargaku yang tersayang. Sesungguhnya aku belum bersedia untuk kehilangan adik-adikku dan ibu bapaku. Aku masih belajar dan hanya ayahku dan pinjaman Mara sahaja yang menanggung pembelajaranku. Aku tiada sebarang harta benda yang boleh membantu keluargaku di saat mereka menghadapi keperitan ini. Hanya doa dan tawakkal yang mampu aku lakukan.

Andai ada yang ingin hulurkan sedikit sumbangan untuk ringankan kesulitan Ammar dan keluarganya, anda boleh berbuat demikian menerusi akaun berikut:

CIMB BANK: 13040077370526 (Ammar Yasir Bin Che Hassan)
Maybank: 163082138960 (Ammar Yasir Bin Che Hassan)

Anda boleh singgah di blog tersebut untuk berikan kata-kata sokongan: http://www.blogammar.com/rumah-terbakar/


Sumber Asal: Rakan Blogger Terbakar Rumah | Mari Bantu Jika Prihatin | Panduan Menulis Blog | HASRULHASSAN.COM™ 
Under Creative Commons License: Attribution Non-Commercial

You Might Also Like

0 Komen