17:55:00

1. Dari segi penulisan gua macam mana?
2. Dari segi penyampaian gua macam mana?
3. Dari segi rupa blog gua macam mana?
4. Dari segi komunikasi gua sesama blogger macam mana?
5. Adakah gua ni sombong?
6. Adakah gua ni membosankan?
7. Korang nakkan gua ubah dari segi apa?
8. Korang nakkan gua jadi macam mana?
9. Adakah blog gua ni perlu ikuti contoh seperti......
10. Perlu ke gua buat perubahan?



1.Gua rasa lu sempoi,tapi gua jugak rasa lu terlampau sempoi,kita ada adat guna bahasa.
2.Simpati.Improve your bahasa.But,untuk remaja memang mudah attract la dengan cara penyampaian,but blog ini      untuk tatapan semua kan.
3.OK.Even ko xpernah lagi la tegur gua
4.Pon sama
5.Gua tak leh komen
6.kadang-kadang la,sebab kadang-kadang gua baca lu,lu tak baca gua.
7.Tambah colour tu bhai,banner dah lawa dah,tapi kalau gua tekan tak leh jadi home.apa macam
8.Be yourself la,takkan jadi bongek.Secara keseluruhannya you need more colors in ur writing,bukan just physical colors
9.apa pasal mau ikut sama orang
10.Kemestian untuk ke arah kebaikan


Gua sudah tagMejuez



You Might Also Like

0 Komen