Thursday, 5 May 2011

SETELAH BERPENAT LELAH

Petang ni jugak zul berjaya menghiaih blog zul macam
anak dara nak kena risik dengan bakai tunang
"Merisik sebelum mnikah tu baguih"
Kita la ni nak jugak la tengok segak dok laki or bini kita
jadi zul pun hiaih apa yang zul tau..sebelom pa pun..mai singgah sat
untuk post2 baru zul buat khas
UNTUK HANGPA JA TAW!
Nilah yang selama ni tolong zul tulih2 wak mai mana2,dia suka teman zul
zul pon tak tau nak campak tang mana lagi
marka takdak,so ni lah yang jadi peneman zul pi mana
tapi ta pernah lagi la bawak pi jamban ka,kuboq ka,bawah jambatan ka

Post a Comment