Monday, 21 October 2013

Must Buy : #ZinePHMxNA

Peduli apa aku kalau engkorang kata .
Aku tahu zine yang muncul bak cendawan dikala lepas hujan
Aku tahu nilai nilai enstetik kata kata buka minda naik seperti
tahu erti pasaran penilai jiwa dan perasaan.

Tapi #ZinePHM kali ini keluaran Skuad PabilaHatiMenulis
adalah penulisan versi kedua yang mempetaruhkan ikatan kukuh.
Ikatan kukuh kata yang diambil pengajaran dari versi pertama .
Sememangnya semua kelihatan muda sahaja ketika mula masuk
gelanggang penulisan .

Aku berani tegur kekuatan sesebuah zine bermula jika mahu berkekuatan
segerombolan , perlulah ada sedikit pengorbanan kekuatan individu .

Namun yang aku tekan ialah cara yang mula matang tika hambur isi
ke dalam zine kedua ini .
Taknak cakap banyak , beli baru komen lebih lebih .
Jangan risau , beli , kalau tak puas hati , no refund avaible .

Occay ?


Pesanan khas aku tampalkan buat kau orang kalau mahu buka mulut puaka
yang mahu cerca tetapi tidak bisa coba baca .

Biduk kecilku hanyut ke tengah,terkena pulak si batu karang,apa dipandang kepada saya,kaya pun tidak bangsa pun kurang. - Ustaz Kazim Elias Al Hafiz .


Post a Comment