Sunday, 29 September 2013

Apa salahnya jadi gemuk ?



Ever asked yourself , kenapa bila gemuk je kita kena kutuk diorang masa
badan kita tengah kurus ?

Scientifically , its all just because of our body metabolism as a basic .

Tak guna badan kurus kepeng tapi mulut bau lahanat .

Tak guna jugak mengata orang gemuk yang malu dengan anggota badan 
lepastu dia tutup sebab malu dari engkau yang kurus keding tapi pakai baju
dedah sana , nampak lurah sana , nampak ketat melekat kat kaki .

Bila tanya " Ini fesyen okay , orang gemuk macam engkau boleh ke ? "

Sebagai seorang lelaki , aku jugak tak kawal sangat makan aku sebab aku
rasa , makin gemuk , maksudnya orang tu bahagia . 

As simple as that . 

Orang kurus , ini cabaran aku pada engkorang semua yang memandang rendah
orang orang yang engkau mengata gemuk .

 " Boleh ke engkau ada mulut yang baik ? "

P/S : Aku tahu tak semua orang kurus kuat mengata .
Post a Comment