Monday, 23 September 2013

Anjing dan Bola

Aku bagitau satu benda je pasal bola sepak ni . Minat boleh fanatik jangan . Karang bergaduh atas susur masa , mata aku sakit . Sebenarnya satu kepelikan , korang benci Manchester United , tapi korang sekadar tengok untuk tengok diorang kalah . Bila kalah , tepuk tangan , menganjing fans ManU . Aku risau senario ni berjangkit dekat bola sepak negara . Siap sediakan komen wall kan , cc kan ke kelab . Kemon lah , dah besar kan ? Menang atau kalah ialah adat pertandingan bagi satu perlawanan . Engkorang tak pernah kalah ke ? Menganjing memang biasa , tapi jangan melampau .

Aku pun menganjing kelab orang , dan orang menganjing kelab aku , aku dah biasa .
Tapi bila orang yang belum biasa , orang yang cepat butt hurt . Boleh buat apa ?


Eat this , dog ! #GGMU #MUFC #GloryGloryManUnited 


Post a Comment